Pinterest

søndag 26. mai 2019

Tjorven, one of the oldest models.

I see I have forgotten to give this little one credit. She is one of the oldest models and have stretch in her arms. Her body, arms  and feet are also made of plastic, not vinyl as the newer dolls. She is also marked with three rats: Ratti doll.
This is before I have cleaned her up.
I can not only show her naked. So I have to show her up in some of the clothes I have designed forTjorven. Just to make it up for showing her in the nude.
This first dress is original for Tjorven dolls.









2 kommentarer:

  1. Hej Gerd
    Jeg følger med glæde med i din blog, vi har mange ting til fælles,ratti dukker har jeg også som ynglings, jeg strikker tøj til dukkerne, og jeg har en stor passion for Norge, så smukt et land i forhold til Danmark hvor jeg bor, tak for fine billeder og info :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar <3
    Så morsomt Piadeleuran at du liker bloggen min. Jeg er veldig takknemmelig for at du kommer innom bloggen min.
    Tjorven og Anne Lise dukkene var mine barndomsdukker, så disse måtte jeg bare ha. Jeg er spesielt glad i de gamle dukkene fra 50 årene.

    SvarSlett

Thank you for your message :) I will try to answer